Rabu, 2 Mac 2011

Saya ingin Menonton Filem World Invasion: Battle Los Angeles!

Share SINOPSIS

Untuk beberapa tahun, terdapat dokumentasi kes-kes penemuan UFO di serata dunia – Buenos Aires, Seoul, France, Germany, China. Akan tetapi pada 2011, apa yang hanya merupakan penemuan sahaja untuk seketika waktu dahulu, kini menjadi realiti yang menakutkan apabila Bumi diserang oleh kuasa-kuasa yang tidak dikenali. Semasa penduduk dari serata dunia melihat kejatuhan bandar-bandar terhebat di dunia, Los Angeles menjadi tempat tumpuan terakhir untuk pertempuran yang tidak diduga. Kemenangan bergantung kepada staf sarjan Marine (Aaron Eckhart) dan platun barunya untuk bertempur dengan musuh yang tidak seperti mana-mana yang pernah ditemui sebelum ini....

Wokey sinopsis sikit jer..
Baser la filem-filem macam ni memang minat aku,
Sebelum ni aku layan gak cerita macam :
The Day The Earth Stool Still , District 9 , Sklyline..
Filem Arahan Jonathan Liebesman ( Ni taiko Horror film ni )
Kos Anggaran Penghasilan Filem ini adalah : 100 juta USD

Preview Poster Sikit
Filem ini akan mula ditayangkan di pawagam pada 17 Mac 2011.
Butiran lanjut mengenai filem ini boleh didapati dari Mangga ads:
KLIK UNTUK INFORMASI LANJUT

6 comments:

Dawa berkata...

tgk trailer ni kat starmovies, nmpk cm best. tp cm xcool lak ltk LA last place utk defend. kalau washington nmpk logik sket.

[ +_+ ] [ =_= ] [ -_- ] berkata...

Harap-harap jalan cerita dia dan kesan khas dia 'best'.

Memang ditunggu-tunggu haha.

Adlan Solis berkata...

okay..nak tengok lah nanti..wuish^^

bukankosong berkata...

filem must tonton aku! can't wait!

Aku Skema berkata...

100 juta tu..3 keturunan makan pon x abeh..haha

OrAng_PeRLiS_mEnULiS berkata...

http://cikgumanstation.blogspot.com/2011/03/review-battle-los-angeles.html

my review...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...