Ahad, 27 Februari 2011

Jalan-Jalan Di GIZA

Share MORNING..
Minggu ni aku balek rumah sebab ader shooting  nak buat..
Ala shooting utk video assignment pasal history,working CD..
and Terbaik yer kami bertiga jak yang wat.. ahak3..
Kami la pelakon, director, cameraman. prop man, light man..
maner crew2 lain bro.??
Kater assignment.. kene la wat group yg terlibat jak.. Tapi sebenarnye..
Ajak gak crew lain tapi dier orang semue sibok la plak..

Takper lah.. Aku nak citer pasal GIZA mall sebenarnye..
Meh aku start citer dier.. ehem.. ehem..
Pada hari sabtu yang mendung, Girlfriend ku menghantar msg..
Mengatakan sudah sampi di Kota Damansara.. Aku pn terbangun..
Msg pnyer msg dia cakap dia lapa.. So aku pn ajak la makan..
Abis makan aku online jap FB , Setting Blog pastu wat aper yang patut..
Then dia cakap dia nk pegi plot drawing dia, maklum ar jurusan Arkitek..
Dia nk pegi sowang first2.. Aku nak teman tapi takut ganggu shooting..
Tapi nak teman gak la.. X kn nak biar dia pegi sowang.. 
Kat Dataran Sunway pulak.. So aku cakap la kat dia..
Klo nak pegi nnt msg jer la.. Klo free nnt temankn..

Setel udah makan2 tadi.. Aku pon balek..
Balek2 member aku olah dah sampai.. So aper lagi terus Shot video..
Fuh.. letih ar gak.. Dah la video pasal CD, Pening gak la pikir nak buat..
Tiber member aku cakap pukul 6 dier nak kener balik..
Yer lah, sebab bufday Ayah dia.. So kite orang abis kan ar shooting..
Rezeki aku dapat teman kan awek aku.. HUHU..

and Rezeki gak sebab member aku olah nak hantarkan aku kat saner..
Siap2 semua aku pon gerak and sampai la Dataran Sunway..
Aper lagi aku and cik Syahira Haslin meneruskan perjalanan..
Yer perjalanan mencari kedai printing..
Pusing la kami mencari jalan 5/12.. Tapi tak jumper2.. ahak2..
Sampai masuk kat GIZA jup.. Aku ni x penah pegi langsung tempat tu..
Padehal umah ak dekat jak dengan GIZA tu.. HUHU.. 
Tapi tak buley lamer.. So aku keluar then terus cari kedai printing tu..
Punyer la mencari.. Last2 kat tempat yang first2 kite orang jalan tadi..
Ahak2.. kelakar giler palak.. Aku gelak jak.. haha..

Pastu jumper la kedai printing tu.. Dah setel plot drawing dia..
Dia pon mengajak aku berjalan2 ke GIZA.. yer lah aku x penah pegi lagi..
Kire kalo orang dah ajak aku memang tak menolak lah kan..
Kite orang pon pegi lah kat GIZA yer..
Pusing2 awek aku nak makan ice-cream.. Aku memang janji dengan dia
Nak belanja ice-cream Baskin Robbins.. Kat GIZA tu pn ader..
So aper lagi layan ice-cream la kan.. HUHU..

Makan ice-cream dulu.. huhu..

Lepas abis makan ice-cream kite orang pun balek..
Ahak2 balek ar kn.. Masing2 dah letih kn..
Lagi pon aku nak kene sambung shooting..
Aper2 hari ni hari yang best, yer la awek aku bawak aku berjalan2..
Baser aku yang bawak.. Yeay..
MEMANG BEST..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...