Sabtu, 5 Februari 2011

Cuti yang Membosankan

Share 1 MINGGU CUTI
Yeay baser cuti best la kn..
Tp ak suck giler.. dah la sowang jak kat umah..
uk mner family yg len,.
Ow umah yg aku duduk dah jadi umah aku, so aku ader umah sendri..
Aish biler dok sowang ni raser cam nk kawin pn ader..
Kureng ader teman kn, x ader la boring kalo lapa der gak mkan,
X ader la mkan maggi, roti, dgn nasi bungkus jak..
Ahak2.. dh der calon ker bro..
Ader2 tapi x cukup duit lagi la plak.. T.T..
Wow saper2 citer skit..
2 kat bawah badge FB ak 2.. 2 calon yer..
Okey2 ak citer sikit la aper ak buat sepanjang cuti yg langsung
X bermakne, Sebab bender yg  samer aku buat tiap2 hari x ader bender len..
Jom tegok per aku buat.. kiter terjah sikit

TIDOW
macam baser tidow jak la kn.. x ader bnder jak tidow..
kalo tidow 2 x ader bender nak buat la 2..

BLOGGING, FACEBOOK & MASSAGE
Pas 2 Blogging n Facebooking..
asal bangun jak bukak pc pas 2 bender yg samer jak la aku bukak..
Kalo fb 2 sehari baper kali la aku refresh home leh dekat beratus kali gak la..
Blog pn samer jak.. pas 2 cam baser tiap2 hari pn msg..
tapi msg ni wajib ahak2..

MAKAN
Okey time makan.. aku mkan ader 3 kali jak..
sarapan pkol 3 p.m..
makan malam kol 8 p.m
makan pagi kol 3 a.m
Tp sampi tertidow pn ader biler tengah mkan.. ahak2..

MEN GAME
Tp kalo dah cam sial bosan aku maen game la sikit..
maen la aper ader kt pc aku kn.. malaz nk spesifik asl kn game aku maen..

TENGOK TV
Pas 2 aku bukak TV.. bukak jak ar, x tegok pn..
asal dier bebunyi dah cukup.. ahak2..

BACE KOMIK
Kalo cam dah be tambah2 bosan ak amek la majalah ker komik ker kn..
pas2 bacer la.. tapi aku nk bacer pn malaz.. so aku tegok gamba jak la..
ahak...

Okey ni jak lah bender harian aku buat,, cam bosan kn..
Tp mmg bosan pn.. Nasib baek la ader pc,fon ngn TV
Kalo x ader aku x taw la per yg aku bleh wat..
Yeay cuti dah nk habis.. bleh la ak wat selen dari kejadah di atas ni..
N boley gak mkan bege kat cendi 2.. ahak2..
Tp serius ak mkan bege len x samer mcm bege kat cendi..
Otai, tepi jaln, Fast food nye ker x samer dow..
So pas ni nak lepas gian bege gak ahak2..
HUHU.. jgn tnyer naper semue kucing.. ( sebab ak suke kucing )

16 comments:

nub berkata...

wahahha. semat kaw2!!!

maRShA berkata...

he2 sme la kite.. ari2 wt bnde yg sme.. dh borink dh dok kt hostel ney.. ntah bile dpat blik umah.. hu3..

jemput singgah ANASAURUS :)

bukankosong berkata...

rugi beb, owg cuti nih gi rr berjalan-jalan kat mana2. Zoo ke?Pulau2 ke?atau mana2 la yg syokkk

Syuk Ry berkata...

ahak2.. nk gak jln2..
tp member smue tah mner2 tah..

adindakuratu berkata...

same la kite...cuti panjang yg xmemberi apa2 makna...adoii laa...

Syukri Mohtar berkata...

cutenye kucing tu..

amie berkata...

haha..cuti2 memang camtu ja kejanya...apa lagi bole buat?

http://belogapasajajadi.blogspot.com

Syuk Ry berkata...

yeay.. yg pnting cuty dh nk abis..

iday berkata...

haha,,,cuti seminggi macm heaven gila,,assgment pon tak sentuh,,,

esok dah nak pi umah sewa,,malas tolll,,,haha

Syuk Ry berkata...

samer la kiter.. ahak2 x siap paper pn..

MéuzAngelo™ XXIII berkata...

laa.. student uniten gak rupenye..

starsyeea berkata...

siyes...aku mcm nk nangis tgok picca2 ko...kecomelan tahap menyalahi undang2!

Syuk Ry berkata...

ahak2.. bhayer ni.. ssh la klo cumil sgt..

syaEYRA berkata...

comel

yatie Awang berkata...

comelnya.....

Syuk Ry berkata...

adakah saudari2 berkata tentang saye.. ahak2.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...