Selasa, 22 Mac 2011

Garfield Kat Cendi !!

Share GARFIELD !!
Suke betol aku ngan kucing..
Dulu aku memang ada bela kucing.. Tapi skung x der dah..
Yer lah dah x ada saper nak jage kalau dekat rumah..
Nasib baik lah member aku bela kucing, dia siap bawak lagi..
HEHE terbaik..

Rajin dia belai kucing dia.. hehe cumil kan kucing ni..
Sebijik macam Garfield, Gemok tol badan die..
Bagus ada kucing ni.. bosan2 leh jadi bantal aku tu..


Tapi kadang2 susah jugak bela kucing dekat cendi ni..
Maklum ar, Aku ni sibuk sikit dengan keja aku,
Kadang2 si Garfield ni mengacau jugak.. Ahak2..
Agak yer dia pon nak guner internet jugak ni..
Mane taw dia ada Facebook gak kan.. HAHA..

7 comments:

HeiYzZ RoSLaN berkata...

haha..terbaik..xbersalah pown muka kucing 2 kat pc ko.. like kaca mata hati =)

GadisGula-gula berkata...

kucing sye agy besar! tak caya cube tgk kat sini..

http://gadisgula-gula.blogspot.com/2011/03/cutest-cat-in-my-blog.html

Syuk Ry berkata...

ahak2.. kucing x bersalah..
weeee..

SiLabiLabi berkata...

hehehe..suke kucing ek..?
Salam GengBlogger..follow balik tau.

Singgah & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

velasrizal berkata...

kucing saya pn comel bangat..

Liverpool, Chelsea VS Malaysia Siri Jelajah Asia Julai 2011

Syuk Ry berkata...

waaa... peminat2 kucing kat cni smue yek.. :)

Aunty P Baek :) berkata...

na meow gaks ! sume kt uma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...