Sabtu, 30 Julai 2011

YEAH!! Sem Depan Aku Dapat Engineering

Share
Horai!!!... Best giler ar aku ambil subject Engineering..
Mana tak nye sebab major aku Graphic Multimedia..
Sem depan aku nak pekena subject Engin pulak lah..
HAHA boleh pulak kan tukar course subject..

Memang x lepas ar kalau aku ambil course macam ni..
Alkisah pergi pre-register subject.. Nak daftar
class untuk sem depan.. Pergi2 apa class pun aku
x boleh nak register.. Dah ar online register.. LOL..
Syarat dia aku still kena register 1 subject..

Yang aku boleh register 2 pun engineering subject..
Pelik jugak sebab aku x pernah buat study plan
untuk subject 2, persoalannya mana subjek2 lain ??
Nampak yer aku kena tunggu add/drop subject
lah pulak baru boleh adjust time table aku..
Kalau tak boleh nampaknya aku jadi budak engin..
HOHO..

5 comments:

aQi + GenGkey berkata...

pergh..
haha..
mmg hampeh r pre-reg td..
ape pun xley add..

Syuk Ry berkata...

ow yer ker.. haha.. terbaik lah..

arituarini berkata...

tahniah la..

Hans Hanis berkata...

hahaha
tu masalah teknikal la kut

Syuk Ry berkata...

Ntah ar.. Tp mcm mner leh lol sgt taknikal yer.. Huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...