Khamis, 14 Julai 2011

UpLevel Page Rank 2

Share

Check Page Rank of your Web site pages instantly:




This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service
Terima Kasih kepada pembaca blog ini..
Makin hari makin ramai yang membaca.. NICE :D
Sekarang blog ini dah mencapai Page Rank 2..
Siapa2 nak check Page Rank sila guna application di atas..

Dah macam main game pulak.. Naik Level 2..
Saja nak share 1 cerita pasal Page Rank blog ini..
Sebelum ini ada juga aku rajin check page rank..
Tapi asyik 0 / 10 jer.. Rajin buat post pun macam 2 jugak..
Kurang2 naik 1 pon jadi lah kan..
rel="dofollow" dengan rel="nofollow" macam 2 jugak
" iframe " gua x main 2 tipu namanya
Tanya member dia cakap susah nak naik..Makan masa
" Mana ada semua benda dapat dengan senang jer -----"
=,= sekali kena lacture la pulak.. HAHA

Last putus harapan nak check dah.. Dalam hati memang
dah set Page Rank blog ini langsung x naik2..
Satu hari member aku yang lama x update blog
try check Page Rank dia.. sblum ni 2 tapi bila check dah 0
Member aku ni merangkap penulis ke-2 blog ini..

Author : Adoyai!! dah jadi kosong balik lah Page Rank aku..

Admin : LOL.. 2 lah kau lama x update..

Author : Kau x nak try check ker Page Rank ko..?

Admin : Ermm ( nada sedey.. huhu ) dah 0 wat per nak check..

Author : ( Dengan selamber copy link blog paste untuk check page rank.. )
             Fuyoo dah naik jadi 2 dow..

Admin : loading.. HAH kau biar betul.. bila aku tengok balik
             memang x percaya.. terkejut jugak + happy..  >.<

Aku dulu pon start dari blogwalking jugak..
Ping post sana sini kat Facebook, gengblogger and etc
Sekarang kalau rajin aku buat sebab agak sibuk..
Dulu start2 blogging gila jugak nak follower..
Biasalah awal2 blogging kan.. 
sapa2 anti i follow u follow buat donno jer..
sebab orang yang follow 2 dia type
Follow me back jer x nak follow sudah..
X pulak dia type if u not follow back your blog will be :
HACK PERMANENTLY !! ataupun
If u not follow back i will find your for the rest of life
Apa2 pun yang penting aku credit pada readers
Tanpa mereka x kan dapat lah Page Rank 2..

6 comments:

Unknown berkata...

alhamdulilah page rank dah naik..okaylh tukan..yg pntg kita sudah usaha untuk capai sehingga tahap tersebut

Syuk Ry berkata...

masih2.. btol2 kner usehe lbh.. ow 1 lagi saper yg gune aplication page rank x bleh pg tros kt web site dia.. mgkin der problem tok HTML dia,,

annaz.hamirzul berkata...

ala..tu pun sebab aku jadi admin kedua..tu yang naik page rank ko..HAHAHAHA..xD

Hans Hanis berkata...

bagus lah tu 2
alhamdulillah
aku juga tak naik2
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/review-filem-harry-potter-and-deathly.html

Syuk Ry berkata...

yer la 2 hans ko pnyer x naek2.. okey annaz ko pnye ong dapat gak ak mrase page rank 2.. :D

Admin berkata...

syabas, page rank dah naik,

Web sy ni je belum naik lg.
sbb baru je buat 3 hari lepas

www.malaysianetworks.com

Malaysia Direktory Jom submit blog korng kat sana .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...