Rabu, 6 Julai 2011

Archidex 2011

Share
Ni first time aku pergi ARCHIDEX..
Sebelum ni memang x pernah dengar pun pasal benda ni..
Diadakan di Kuala Lumpur Convention Center..
Pada 2 - 3 July yang lepas Jam 7am - 11pm..

Archidex ni sebenarnya pameran terkini seni bina,
reka bentuk dalaman dan bangunan industri oleh
pereka tempatan serta antarabangsa..
Aku ni pasal arkitek mana lah aku tahu sangat..
Senang cerita aku teman si dia pergi dekat sini jer..
Huhu dia ambil kos arkitek so ada invitation ler pergi..
Nak masuk ni kena register bukan boleh main masuk aja..
Kalau PC Fair lain cerita..

Menarik jugak pergi situ tapi orang macam aku x leh
buat apa sangat, just tengok2 then borak2 kosong dengan
promoter2 kat sana.. huhu.. Tapi kalau yang ada rumah
plan nak pasang pintu,tingkap,jubin apa2 lah leh jemput
untuk datang.. Tapi tahun depan lah, tahun ni dah lepas..
Kita usyar sikit apa yang ada and apa aku buat kat sana..
Ni namanya tangan x leh duk diam..
Ni sebenarnya tengah plan nak pasang tingkap rumah baru kami..
hehe entah bila lah 2..
sapa2 nak survey paip rumah pon boleh jugak..
Ada juga showcase lampu..

4 comments:

Akunyer berkata...

waaa kagumnya... kawa-ii

Hans Hanis berkata...

walaweh
romantik la ko dalam pic ni dgn si dia
heheheheh

Himpunan Kata - Kata Hikmah Hans Hanis

Tanpa Nama berkata...

oh..ingatkan apa dah archidex tu..
insyaAllah lima nam taun akan datang, time tu baru ada rumah sendiri kot..hihihi

Syuk Ry berkata...

wakaka.. lmer 2 5, 6thun.. hans maceh2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...