Ahad, 24 Julai 2011

Camera "Action" : Provocation

Share
Sekarang ini aku tengah mengarahkan Short Film
berjudul Provocation untuk Pertandingan Trend Micro
Tapi macam nak tukar tajuk pulak Troll pon menarik..
Sebelum ini aku mengarahkan cerita action..
Last2 teringin nak buat cerita fighting pulak.. HUHU..

Amacam poster dah macam KL Gengster kan..
Poster main2 sahaja, tak ada kaitan pon.. HAHA
Tapi citer dia tak ada lah sampai KL Gengster..
Tapi memang ada scene fighting..
Ini kira first time aku buat cerita fighting..
Mula2 screenplay macam senang bila shooting
scene fighting pergg memang susah giler..

Ada sampai scene ulang berbelas kali..
Maklum lah first time.. Berapa kali Choreography
tukar.. Last yang jadi Choreography actor aku..
Masih dalam pengambaran, belum abis shooting lagi..
Scene pukul giler kentang, sampai aku sakit2 badan
jugak, esok yer terus tak larat nak jalan.. TERBAIK..
Paling best scene aku kena bunuh..
Sampai tertelan jugak lah aku darah tipu 2..
Scene ni jugak ada hayun kayu kat kepala..
1st take hayun nampak kaku so retake..
2nd take dia orang hayun macam x hingat dunia..
HAHA tapi tak ada kecederaan semasa shooting
fighting 2.. So ini sahaja yang boleh aku share..
FULL SINOPSIS lepas siap Edit nanti..

6 comments:

Hans Hanis berkata...

walawehhh
short movie plak
hebat la member aku nih :-)

Syuk Ry berkata...

Haha makasih hans..

Hans Hanis berkata...

lepas nih leh suruh aku berlakon sekali
hehehehe

Ren berkata...

best best. ;)

Syuk Ry berkata...

Klo mnat smue best.. Huhu..

Muhammad Naim Abdullah berkata...

macam ganas!!

terbaik la bro... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...