Ahad, 31 Julai 2011

Cara Nak Makan FREE Dekat TROPIC CORNER ( up10 )

Share MAKAN FREE ??
Kepada student2 Universiti Tenaga Nasional sekalian..
Anda nak try makan FREE di Tropic Corner ??
Nak..?? Nak ker ?? Okey.. Okey.. Meh aku kasi taw..
Cara ini berkesan pada waktu 11 mlm keatas..
Jangan risau lelaki ker perempuan tak ada masalah..
Tapi kalau anda berkumpulan susah lah sikit..

Okey sebelum order pastikan mata anda mencari
seorang Pak Cik badan berisi sikit.. Ada gaya otai2..
Kalau jumpa baru pergi order makanan.. Then apa
lagi pergi lah tegur orang tadi.. Pastikan dia orang yang betul..
Nak taw Pak Cik tu siapa.. TAUKE TROPIC CORNER..

HUHU memang comfem dapat makan free lah kn..
Tapi aku tak main2.. Betul2 boleh dapat.. Cuma korang
kena pandai sembang dengan pak cik tu lah..
Tak percaya ?? tak apa biar aku cerita kisah aku..
Aku nak beli makanan ni.. Dalam pukul 10.45 mlm..
Sampai2 aku order Mee Bandung..

Tetibe ada pak cik ini.. aku tegur lah..
Aku : Order makan ker pak cik ?
Pak cik : Tak saje tengok2..
Aku : Kalau tengok jer nanti lapa pak cik.. HUHU
Pak cik : HAHA pak cik tak makan tak apa
              boleh tahan lagi, kamu tu yer lah kena makan..
Aku : Pergg.. padu jugak pak cik ni perli aku..
Pak cik : Kamu belajar sini ker.........................................................

bla.. bla.. bla..
Sampai lah pak cik tu tanye aku..
Pak cik : Kamu kenal saya tak ?
Aku : Tak kenal lah, sapa yek, staff UNITEN ker..?
Pak cik : Saya lah TAUKE kedai TROPIC..
Aku : HAH !! mak ai aku x leh cam tauke tropic..
              sebab tauke dia sempoi giler.. siap perli dia lagi kot..

Okey makanan dah siap time untuk makan..
Tapi bila aku nak bayar kaunter tu cakap tak payah bayar..
Pelik.. ruper yer tauke dah buat isyarat kasi FREE..
YEAH.. Terima Kasih lah.. Duit memang kering ni..
Memang aku lepak dengan dia ar masa makan tu..
Owner Cafe Admin dengan Owner DSS aku dah kautim
Sekarang Owner Tropic pulak.. and bulan puasa harap
dapat join buat part time dengan Owner Izzat Corner..
Belum ada chance nak borak 1 table dengan Izzat..

Macam2 kita orang borak.. Aku kira wakil En.Khirul
owner cafe admin.. Sebab aku part time dengan dia..
Sembang pasal semua tauke2 up10 macam mana..
and apa masalah Boss aku sekarang sampai UNITEN
kurang ambil dia dah.. Ehem hal kerja tak boleh nak
blog sangat, Privet.. Last2 dia sembang pasal rumput..
HAHA bayangkan rumput dow.. pelik aku..
Tapi bukan rumput jer lah, bisness rumput..
Okey lah tu sahaja tips yer.. BYE-BYE

MAKANAN DITAJA OLEH KHAS TROPIC CORNER
p/s : Hari lain ANNA CATERING owner cafe admin

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...