Isnin, 25 Julai 2011

My First DELL !!

Share
YEAY!! Dapat laptop DELL color Merah...
Jangan jealous Cik Siti Nur Syahira..
Awak dah bertambah madu lagi..
Tapi yang best color Merah taw.. :D
P/s : Laptop awak color putih wekk.. 

Memang hajat di hati nak upgrade PC..
Tapi apa boleh buat tak cukup duit..
Dulu nak edit video pon dekat laptop orang..
Almaklum video yang diambil HD format mov..
Kalau guna PC aku alamat nak render fail aja lah..

Terniat jugak nak ada laptop..
Kalau boleh nak MAC BOOK PRO.. HEHE..
Ni dapat Laptop ini pun sebab PC aku dah rosak..
Sedey ow rosak.. Bukak kena virus ker apa..
Memang dah sampai time nak rosak..
Dah 3 Tahun umur dia dari processor Celeron
sampai aku upgrade Dual Core.. Dah macam2 aku godek2..
Letak kipas sana, skru sini, tebuk lubang, tukar kipas
processor, setting BIOS macam orang giler..
Nasib tak letak cooler jer.. huhu..

Apa2 pon terima kasih kat sister aku..
Dia yang belikan.. Dia kata ini hadiah bufday
aku yang tahun lepas, tahun ini dengan tahun depan..
Pergg.. macam tu pun ada.. HAHA..
Tak kesah lah.. yang penting aku boleh guna untuk
Buat assignment, edit2, blogging, Gaming sikit..

2 comments:

Unknown berkata...

Perghh ! kakak yang belikan untuk hadiah birthday. seronok siot. haha

Syuk Ry berkata...

Hehe.. Mmg sonok ar.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...