Rabu, 7 September 2011

Mana Lagi Best DSLR atau iPhone ??

Share DRSL ker iPhone BEST ??
Ini baru menarik dan stylo bila guna..
iPhone sekarang dan boleh guna lens untuk tangkap gambar..
Bukan setakat lens aja stabilizer pun sudah ada..
Tak percaya korang tengok ini..


Ni dia casing untuk meletakkan lens
Reka bentuk selepas di lekapkan lens
Ni adalah stabilizer digunakan untuk merakam video
Ni dia lagi otai.. orang pakai HDV or HDslr dia pakai HD-iPhone

10 comments:

Dunia CMRatu berkata...

memang terbaik la iphone..

Syuk Ry berkata...

ahak2,, terbaik kan..

hakmi berkata...

terbaeeekkk!
mintak backlink satu
iPhone Slr mount

hana berkata...

huiyooo...
mmg hebat la..
=D

Nzyrahun berkata...

perrghhh bila lah aku ada ni huhu

Syuk Ry berkata...

ahak2.. backlink sila2.. yg ni la gajet terbaik..

aiko kato berkata...

i-phone di hati!!!u da ade i-pad kn...combination of both la best...;)

Syuk Ry berkata...

fuyoo... aiko kato.. mner taw der iPad ni.. haha..

MR. SYAH berkata...

wah canggih betul.. rasa mcm nak se jer..

teha berkata...

iphone laa !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...