Isnin, 19 September 2011

Rumah Terbuka En.Faez !!

Share
Raya masih ada lagi.. Jom serbu rumah terbuka..
Hooyee... Kali ini aku serbu rumah junior aku..
Perkenalkan En.Faez berasal dari Subang..
Penuh dengan cabaran betul pergi rumah dia.. :P

Kenalkah anda dengan dua gadis di atas.? Belom !!
Meh aku kenalkan.. sebelah kiri sekali Cik Syahira..
Sebelah kanan Cik Mimi adik kepada Cik Syahira..
Termasuk aku kami bertiga sahaja yang pergi..
Kalau tak akan ada lagi sowang lagi..
Tapi last minute cancel sebab ada masalah kesihatan..

Apsal lah muke aku mcm 2, ni gare2 laksa lah ni.. HAHA..
Menu dekat rumah dia boleh tahan menarik..
Tapi aku makan laksa dengan soto sahaja..
Lain2 aku tak merasa pun maybe kenyang kot..
Apa2 pun terbaik sebab ajak kita orang makan free..
Makasih dekat tuan rumah dia sekali lagi En.Faez
dan keluarga.. bye2..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...