Rabu, 14 September 2011

Mamak Ice-Cream Satu !!

Share
Hari itu terasa sangat nak makan ice-cream..
Tapi masa dekat Maju Junction kedai semua dah
pakat2 nak tutup so kempunan lah jugak masa tu..
Esoknya aku memang nak makan jugak lah kan..
Makan bersama Cik Syahira , Cik Fana , Cik Miza..

Apa pasal bro ladies jer ko ajak ni ??
Ehem2.. kenapa tak boleh ker.. Aku kan pencinta wanita
Tak adalah , ni Cik Syahira ada trip untuk course dia..
~Hari pertama dia pergi Melaka..
~Hari kedua dia di Kuala Lumpur..
~Hari ketiga dekat KLCC

Alang2 dia dekat KLCC aku ajak lah dia sekali..
Dia pun alang2 dengan kawan , dia bawak lah sekali kan..
Jadi kami pun makan lah ice-cream New Zealand
Ni kira first time jugak makan dekat New Zealand..
Hehe biasa makan yang 50 sen punya.. Weeeeee.....
Bersama dua orang gadis lagi meh aku perkenalkan :
p/s : Aku bedal nama Facebook , nama punuh tak tahu..
ini Cik Fara Farhana
Ini pulak Cik Qiss Myzaa
Ice-cream dia not bat lah.. Tapi kan..
Kalau aku yang buat mesti lagi sedap kan.. HEHE..
Dalam mimpi aja lah aku boleh buat..
Yang penting aku dapat makan ice-cream.. YEAY..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...