Isnin, 29 Ogos 2011

Shopping Raya + Buka Puasa

Share I Love U Siti Nur Syahira !!
Cumil kan awek aku ni.. HEHE..
Nak raya punya pasal kan.. Mesti kena Shopping kan..
Apa lagi aku pergi shopping dengan awek aku lah..
Ehem.. Kalau shopping dengan family dia baru meriah kan..
Kenapa tak percaya ke.. tapi memang dengan parent dia..
Kalau nak ajak family aku shopping same2 tak dapat lah jack 
tapi kalau mintak duit shopping boleh lah.. :P

Tak jauh pun shopping masjid india sahaja.. 
Start gerak pukul 11 pagi.. Almaklum naik bas katakan..
Parent dia join dengan kita orang pukul 4 petang..
Sampai Masjid India pukul 1 petang.. 
Apa lagi pusing2 lah kan cari apa yang menarik..

Hajat aku nak belikan Baju Kurung Silk Cina untuk dia..
Habis satu masjid jamek pusing nak cari.. TAPI..
Tapi SOGO aku tak masuk.. sebab tahun lepas dah 
ada pengalaman pergi dengan dia masuk dalam tu.. 
Memang sesak nak jalan pun susah..

Ni lah dia Baju Kurung Silk Cina yang aku belikan..
Akhirnya dapat juga beli baju kurung untuk dia..
Baju Kurung Silk Cina dengan Baju Kurung Cotton..
Bujet banyak lagi so aku tambah 1 blouse Merah
dengan perfume Paris Hilton untuk dia.. NICE..

Aku tahun ini tak nak meriah sangat.. Beli T-shirt cukup..
Dekat sana dapat lah aku satu T-shirt dengan Perfume Dunhill..
Kasut snickers aku cari dekat One Utama aja lah..
Kalau malas Uptown sudah nak beli online tak sempat dah..
Style sikit cari yang second baru lah nampak urban.. 
Okey kiranya sesi aku membeli belah dah habis..

Next.. Join parent dia pulak.. Pukul 4 ptg sampai 6 ptg..
Haha memang letih jugak , rasa macam hilang lutut dah..
Ibu dia shopping aku meyembang dengan ayah dia jak lah..
Lepas dah pusing2 masa untuk balik/ready buka puasa..

Aku dah tak larat nak jalan plan nak buka puasa dekat
area situ jer.. Parent dia ada majlis buka puasa buffet
dekat Sri Hartamas.. Mulanya tak plan nak join pun..
Dah kena ajak, aku tak leh nak tolak lah kan.. Join jer lah..
Tapi memang puas hati keluar hari ni.. Dapat shopping 
and buka puasa dengan awek aku + parent dia..
YEAY.. opss... satu lagi aku terlupa, Gua nampak AUDI R8..
Rase macam nak songlap jer kerete tu lepas berbuka nanti,
Tapi bila aku nak balik dah hilang dah.. Aish baru nak songlap..
HAHA.. tak apa.. AUDI R8 tak mampu AUDI A4 pun jadi..

Apa2 pun Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri..
Jika blog ini ada terkasar bahasa harap maafkan..

2 comments:

Hans Hanis berkata...

best kan shopping raya time2 cam nih
rasa meriah je
:-)

Syuk Ry berkata...

huhu.. meriah gak lah hans.. ko x shoping plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...