Isnin, 15 Ogos 2011

film review : KL Gengster ( Ajib Version )

Share
Haha orang lain dah berzaman update pasal filem ini..
Aku saja yang baru nak update.. Tak apa.. aku update
versi lain punya.. Aku buat full version watak Ajib..
Sebab watak dia style..

Syncronizeq Rate :
Plot : 6 / 10
Action : 8 / 10
Cinematography : 6 / 10
Overall : 7 /10

Aku tengok watak dia memang jadi betul lah..
Baru nampak macam gengster.. HAHA..
Film review + character overall :
Arahan dan suntingan Syamsul Yusof penerbit Yusof Haslam
Sinematografi Omar Ismail Suntingan Hisyam Jupti
Durasi 81 min dan Bajet filem ini adalah RM 1.51 Juta

Mohamad Shoffi bin Jikan memegang watak sebagai Ajib
Adalah orang kanan Dragon dan juga kawan baik kepada
Malek.. Mempunyai personaliti gila2 serta serius..
Setia pada persahabatan antara dia dan malik serta
ketua kongsi gelapnya Dragon.. Tagline: Kasi Sengat..

Aku tak tahu lah macam mana aku boleh minat tengok
dia ni jadi gengster, Agaknya dialog dia kot..
Cara fighting choreography watak dia pon menarik..
Penapilan watak dia pon dah nampak kan dia gengster
sengal2.. haha tapi memang terbaik lah..

Aku nampak watak dia memang letih nak bawak..
Ekspresi muka pon kena betul bila dialog..
Paling style dia cakap dalam bahasa cina.. HAHA
memang smart lah.. Okey lah itu sahaja aku boleh review..
Tapi mmg best.. Aku tengok x bosan cerita KL Gengster
ni lagi sampai aku letak dalam iPad aku.. Maksudnya
memang aku selalu tengok lah kan.. :D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...