Selasa, 16 Ogos 2011

Segment : Bersama Taiko Game Slice it !!

Share
Korang tahu kan game Angry Bird dulu pernah menjadi
kegilaan ramai sampai soalan EXAM pon guna
style Angry Bird.. Ada yang aku dengar sampai
main game 2 siap kira2 math lagi..
Macam gila jer kira math semata2 main game..
Tapi kali ni aku terpakse percaya sebab berlaku depan mata..

Hehe ini game aku baru download.. Macam best..
Nama Game ini Slice It !! Haiyaaa.. kasi sengat ar..
( available in Andaroid, iPad, iPhone and Tablet )
Cara main dia adalah kita kena bahagikan
suatu bentuk kepada kepingan yang sama rata..
Game dia agak menarik lah jugak..
Tapi yang buat tak puas hati main game mesti kena buat
perfect jer.. Kalau tak perfect memang restart balik lah kan..

Hah ni aku nak cerita.. Mamat ni member aku..
Korang tengok.. Amacam.. Baru betul main game kan..
Sekali dengan Calculator + Pembaris nak ukur..
Dia siap bukak google tu nak cari formula math..
Fuyoo.. kalah aku dow.. Tapi memang dia main semua
perfect sebab base on kira2 math..
Amacam.. Hebat tak.. ? HAHA

5 comments:

annaz.hamirzul berkata...

cis..=.="

Syuk Ry berkata...

ahak2.. 2 dia tuan punya diri sudah coment.. :D

sniffa93_aznil4eva berkata...

haha. ini comel:P

semangat nih~ ehek.

Hizwan Zameri berkata...

dh download.. cmbest jer hehe..

Syuk Ry berkata...

terbaik kn.. haha ni bru btol care main gme..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...