Khamis, 4 Ogos 2011

Ketagihan Fruit Ninja ( iPad )

Share
Menarik juga game ini.. Main potong2 buah..
Kalau boring2 try lah main game ni..
Insyaallah lepas ini kalau kenduri kawin boleh korang
offer diri untuk potong buah pulak.. HUHU..

HAHA.. saja buat entry pasal application game ni..
Boleh tahan jugak lah ketagih dia.. Tapi tak tahu
lah sebab apa, mugkin sebab nak kejar high score kot..
Mana tak yer contoh aku main aku dapat high score
Apa lagi member2 yang lain pakat nak kalahkan ar..
Tapi yang penting aku ranking ".\.W./." WEEE

Awek aku sendiri pun nak beat high score aku..
Dia penah beat sekali high score aku pastu aku beat lah balik..
Sekali dia marah pulak.. Kali ni aku kasi kaw2 score
semua mode. Comfer kena cakar dengan dia lepas ni HUHU..
Paling cool aku tengok trailer game ni untuk X-BOX..
NICE jugak jom layan..

3 comments:

eVa berkata...

sronok men ni.. bawa geng skali men.. sampai 5 org ekot turn.. meriah sgt! haha

Hans Hanis berkata...

hahah
kang aku main aku plak ketagih

Syuk Ry berkata...

Haha mmg meriah gme ni.. Hans jom ar join skly.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...