Khamis, 27 Oktober 2011

Segmen : Bergayakah Tablet-iPad-Smartphone-Blackberry ??

Share
Sebelum ini timbul isu sehingga sanggup menjual maruah
demi memiliki salah satu daripadanya.. Berbaloikah ??
Saya juga salah seorang yang memiliki iPad 2 dan telah
menggunakan kesemua di atas.. Dan saya ada pandangan
tersendiri mengenai gajet2 ini..

Bergayakah anda ?? Mungkin.. Kalau anda membeli
semata2 faktor bergaya jawapannya anda telah rugi..
Bagi saya sudah ramai yang memilikinya dan tidak hairanlah
jika anda2 sudah melilikinya.. Kesemua ini masih
terdapat kelemahan serta kelebihan tersendiri..


Jika dilihat teknologi sememangnya ianya sentiasa
dinaik taraf dari segi penggunaan mahupun rekabentuk..
Nasihat saya hanya satu buat pilihat dengan bijak..
Beli atas keperluan yang mampu mendatangkan kemudahan
dalam kehidupan seharian kita..

6 comments:

annaz.hamirzul berkata...

pergh sumpah bosan duh ko nyer segmen kali ni..macam takder point dalam post ko..

Syuk Ry berkata...

haha.. terase ke bang..

man yusoef berkata...

serius teringin nak segala benda ni...tapi bila fikir mcm bukan keperluan lagi, dan duit nak guna utk lain..so hold dulu. hehe

Hans berkata...

aku sokong ayat2 akhir tu
:-)

Warna Warni Kehidupan berkata...

biasala tu sume benda nak ada..tak guna pun tapi yang penting ado..jadi kalau orang tanya bole jawab aku ado..ko ado ko??

Syuk Ry berkata...

yaaaa... btol2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...