Rabu, 26 Oktober 2011

Happy Deepavali : Firework YEAY !!

Share
Ni routine apabila Hari Deepavali tiba dekat tempat aku..
Macam biasa aku menunggu saat pukul 12 tengah malam..
5min aku dah ready cari view.. Hehe view untuk
lihat bunga api..  Meriah beb, korang ada ker.. ??

Memang best giler kalah merdeka ow..
Macam dekat medan perang pun ada jugak rasanya..
haha.. agak tak selamat sikit lah sebab mercun
memang merata-rata dibaling.. So kena hati2 sikit..
Tapi memang meriah sebab 1 malam betullah bunga api
dengan mercun di pasang.. Terbaik !! Jom Zazz view..




Perg.. Gua cakap sama korang lah kan..
Memang best perayaan cahaya ni.. bercahaya kan..
apa2 pun Happy Deepavali kepada kaum india..
Yang kenal aku 2 jangan lupa kasi muruku.. TERBAIK !!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...