Khamis, 9 Jun 2011

Firefox 6.0/7.0 Nightly and Aurora !!

Share
Ni adalah add-on untuk browser Mozilla sahaja..
Perkenalkan Mozilla 6.0 Aurora dan Mozilla 7.0 Nightly.. 
Ni testing dulu belum siap sepenuhnya lagi..
Tapi sapa2 pakai Mozilla sangat menarik kerana anda
kena test Nightly dengan Aurora ni.. 

Download Link :


Aku review sedikit tentang Mozilla ni
Ni adalah channel baru Mozilla yang akan digunakan
di dalam Mozilla FireFox kira mode baru lah ni..
Dengan menggunakan mode percubaan ini anda
boleh mendapatkan connection internet yang lancar..

Jangan risau aku dah test Aurora dengan Nightly 2..
Terbaik, tengok U-tube tak payah nak loading lamer2..
Nak download direct pon stable and laju..
Tapi saper2 pakai broadband x dapat nak tolong yer
sebab bandwidth korang x menentu compare dengan
yang gune fiber optic / streamyx
Tapi leh rase jugak lah bezanya. 

Mode ini dibuat untuk menaik taraf browser mozilla..
Lagi satu dia orang nak buat browser yang lagi stable
dari chrome.. Pengalaman aku pagi chrome memang
laju browser-nya tapi dia punya flash media senang crash..
Bila tengah online tibe2 ada logo chrome dead huhu..
Aku pon still mencuba Aurora dengan Nightly lagi..
So far pakai still nice and leh kata aku recommended..
So apa lagi jom try pakai Nightly dengan Aurora..

7 comments:

Hans Hanis berkata...

aku nak pakai nightly
nampak cam best je

Review Filem KL Gangster

xmirolx berkata...

thanks! gempak jer..

Unknown berkata...

huhu untuk chrome takde ke...

Firdaus Life berkata...

chrome ? bole jalan. firefox terbaek

Ami Manaf berkata...

chrome? really dont like it.. selesa dengan mozilla je... tp yg 2 version tu nmpak cambest jer...

Prince berkata...

prince dtg melawat ye..entry yang bagus...huhu..:).. nak datang selalu boley ??

Meck berkata...

cool!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...