Selasa, 14 Jun 2011

Akan Aku Milikinya !!

Share Haluu..
Dah lama tak masuk entry sendiri..
Biasa entry pasal benda lain aja kan..
Ni biar author blog ni pulak masuk entry..
Hari itu aku pergi teman member aku beli mic camera..
Dekat Direct Photo tak salah aku Cheras..

Bila sampai aja dekat sana.. perggg...
Memang giler ar.. rase macam nak curi jer..
HEHE duit tak ada kan tak boleh buat ape lah..
Kedai 2 pulak memang kasi show jak equip2..
So apa lagi aku pon test lah semua sekali..

Tapi bila dah test memang terasa macam nak
ada satu aja.. Minat betul aku dengan benda2 ni..
Tak apa ada rezeki dapat lah nanti..
Member aku dah dapat dah mic RODE.. nice..
Jom kita layan sikit gamba2 :




7 comments:

HeiYzZ RoSLaN berkata...

direct photo lar..bukan digital photo..

Syuk Ry berkata...

ahak2.. udah tukar ka..

Bicara Bisu berkata...

huuhuhu selamat memilikinya...

Tanpa Nama berkata...

hehehehe. bagus2. tanamkan minat anda sedalam2nya.

atieserina berkata...

wahh..menarik..
rambang mate..
dpt 1 pun oke la..hehe..

The Heart Way (OTS) - Bihzhu (Live @ The Click Shop Full HD)

hanjila berkata...

wa...bestnya klau boleh milikinya...huhu ^-^

Miera Hassan berkata...

kne la kumpul duit..hihi... smoga dapat memilikinya ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...