Selasa, 6 November 2012

NIkon D5200 Bakal di Lancarkan

Share
Model yang bakal di keluarkan NIKON kali ini lebih compact
dan ringan dengan DX-Format CMOS sensor, 24.1 Megapixel
dan Imej Pemprosesan EXPEED 3 memberikan photographer
amatur memiliki kebolehan yang terbaik sebagai permulaan..

Dikatakan model ini mempunyai 39-Focus Point serta
kebolehan merekod video sehingga 1080p.. Saya berpendapat
kebolehan kamera D5200 ini sangat bagus tapi kebolehan
39-Focus Point masih saya ragui kerana kebiasaannya
Mid-range hanya dalam lingkungan 11-Fokus Point sahaja..

Disertakan soket Wireless Remote Controller WR-R10/T10
untuk membolehkan anda melakukan pemindahan gambar
ke smartphone, tablet dan PC secara terus.. Kamera D5200
boleh didapati dalam 3 warna iaitu : Merah, Hitam dan Perang..
Nantikan pelancarannya pada Hujung tahun 2012 Ini..

2 comments:

Aku pengembara berkata...

Aku paling pantang tengok entry pasal kamera nie.. so, jangan paksa aku tengok. hehe

Syuk Ry berkata...

so kne lah bli bro.. haha.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...