Selasa, 12 April 2011

ONE PIECE REVIEW

Share
Ni lah kerja aku..cuti sebulan layan ONE PIECE
Episod yang aku der 493.. Komik dah bace sampai 620
Erm menarik lah jugak cerita dia.. Saper yang minat
Anime layan lah kot.. Yang x minat no comment..

Dah 10 Tahun cerite ni.. Pasal harta karun ONE PIECE..
Start si luffy cari crew dia sampai perang aku follow..
Tapi aku layan baru tahun lepas jak pon.. Ahak2..
Alkisah sebelum Gold D. Roger dijatuhkan hukuman mati,
Dia tinggalkan harta ONE PIECE di hujung pulau GRAND LINE
name pulau tu Raftel. Roger juge adalah PIRATE KING..

Banyak persoalan cerite ni belum satel.. Kira sub plot banyak..
Tapi semua sub plot akan pergi dekat main plot..
Cerita ni sangat tersusun, sebab 2 aku layan cerita ni..
Cerita ni pon kelaka gile memang best lah aku layan..
Saper2 rase macam nak layan disarankan layan.. :D
Nak cerita memang panjang, korang tengoklah sendiri..

10 comments:

safurara berkata...

wahhh suke bc komik eh.hehehe.dulu is uke gak.now dh mls.hehe

Dian Dahlia berkata...

ade membe gurl sorg gle komik!

ハミザ・ハスナン berkata...

gamu gamu.... hehe

InfoLepak berkata...

saya pun suke tngk one piece nie..
yang paling best zero, boleh main 3 pedang.. hebat tu..

Syafiq Mokhtar berkata...

haha bro aku bace gak one piece..dari dok hostel lagi..sampai skang still baca..skang ada komik versi bahasa melayu kat tenet..

Sesopie berkata...

One Piece terbaik laa!! Memang suka gila.. Tapi dah lama x baca. Selalu baca komik yang abang beli je.. lama x balik umah kan.

p/s:Ussopp Kacak kan? hahahhaha

irwanmiswan berkata...

gomu gomu noooooooo....bazooookaaaaaa....yang aku takleh blah...bile cite ni nak abes.....hahahhaha

irwanmiswan berkata...

kalau x malas,singgahla
antara pageview dan follower,mane korang pilih
iklan barangan pelik dan separa lucah
buffered earning pertamaku
gadis mencuri menggunakan kemaluan,ciss

syuxer berkata...

emm..kita suka tengok movie dia je baru ada feel heheh

Uncle Joe berkata...

one piece memang terbaikkk!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...